۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

نماینده دشتستان تاکید کرد؛

لزوم حمایت از مدیران و متخصصان بومی استان بوشهر در وزارت نفت

لزوم حمایت از مدیران و متخصصان بومی استان بوشهر در وزارت نفت

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از مدیران و متخصصان بومی استان بوشهر در وزارت نفت تاکید کرد و خواستار ایفای کامل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر نفت اظهار کرد: موضوعات مختلفی را در این نشست مطرح و خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات و تأمین نیازها شدیم.

وی جذب و به‌کارگیری نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: ارتقا و حمایت از مدیران و متخصصان بومی در وزارت نفت به‌ویژه در استان بوشهر یک ضرورت است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایفای کامل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تصریح کرد: احداث بیمارستان نفت در استان یکی دیگر از موضوعات مهمی بود که در نشست با وزیر نفت پیگیری شد.

وی ادامه داد: از دیگر موضوعات مهمی که در نشست با وزیر نفت دنبال کردیم، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ارکان ثالث و توزیع بنزین یورو ۴ در همه جایگاه‌های نفت‌گاز استان بوشهر بود.

رضایی با بیان اینکه وزیر مسائل را پذیرفت و دستوراتی برای تسهیل و تحقق آنها صادر کرد خاطرنشان کرد: وزیر نفت در مورد گازرسانی به روستای جمیله نیز دستور اجرا داد.

وی بیان کرد: پس از جلسه با وزیر به مدیریت نظارت بر عمران مناطق نفت‌خیز رفتم و در گفتگو با مدیر آن آخرین وضعیت پروژه‌های نفت در دشتستان را بررسی کردیم.

کد خبر 6264994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha